۷ نکته در مورد سئو برای صاحبان مشاغل

۷ نکته در مورد سئو برای صاحبان مشاغل

بهینه سازی موتور جست و جو به عنوان بکی از ابعاد بازاریابی دیجیتال محسوب میشودکه برای مالکان بسیاری از مشاغل ,شناخته شده نیست.به همین دلیل ,بسیاری از نکات مربوط به آن به درستی درک نمیشوند.به هر حال ,با بررسی های دقیقی که در این زمینه صورت گرفته است هیج دلیلی برای اجتناب از تلفیق  مفهوم سئو با استراتژی بازاریابی وجود ندارد.به هر حال در اینجا به تعدادی ازدلایلی اشاره شده است که مالکان بسیاری از مشاغل از تلاش برای ورود به عرصه سئو مردد هستند.

۱٫سئو ,یک مبحث پیچیده است

نمیتوانیم بگوییم که سئو ,یک موضوع ساده است ولی یک مشکل لاینفک و غیرقابل حل هم نیست.بازاریابی دیجیتال نیز به صورت مداوم درحال تغییر است.ممکن است استراتژی که یک هفته کار میکندهفته بعد,موثر نباشد.حقیقت امر این است که بسیاری از اطلاعات موجودر زمینه سئو به درستی درک نشده اند در اینجا برخی از لینک های مفید در این زمینه ارائه شده است که میتوانید از آنها کمک بگیرید.

ga-dashboard-800x453

7 نکته در مورد سئو برای صاحبان مشاغل

آخرین خبرهای سئو : SEO Round Table & The SEM Post

وبلاگ های سئو :Moz & Ahrefs

بازاریابی :Marketing Land & MarketingProfs

بهینه سازی تغییرات: Conversion XL و Unbounce

متخصصان سئو در توئیتر : Search Engine Watch’s Editorial List & Most followed SEO Experts

۲٫بسیاری ازمالکان تجاری تصور میکنند که سئو ,یک فریب است:

بسیاری از مالکان تجاری با بازاریابی دیجیتال آشنایی چندانی ندارند .به هر حال همه آنها در این مورد به نوعی تضمین نیاز دارند.گوگل نیز به همراه بروزرسانی های الگوریتمی مدام در حال تغییر است البته بایدبه این نکته نیز توجه داشته باشیدکه سئو ,هزینه هایی را  نیز برای شما به دنبال دارد.

۳٫بسیاری از مالکان تجاری تصور میکنند که کارشناس سئو ,کار آنها را خراب میکند:

این یک واقعیت است که تصمیمات نامناسب در مورد سئو ,میتوانند رتبه بندی جست و جوی ارگانیک وبسایت را خراب کنند.البته این امر تنها زمانی رخ میدهد که مالک تجاری به صورت چشم و گوش بسته وارد این مسیر شود.

راه حل درست و عاقلانه ,این است که ابتدا کار خودرا با گام های کوچک آغاز کنید سپس به دنبال اهداف بزرگتر باشید.

۴٫هزینه ارتقاء سئو ,بالا است :

زیبایی سئو در این است که شما میتوانید ابتدا کارخود را با گام های کوچک آغاز کنید وبعد در این مورد تصمیم بگیرید که آیا یک حرکت بزرگ داشته باشید یا خیر.

۷۲ درصد از مالکان تجاریتصور میکنند که اگر از یک استراتزی مناسب برای سئو استفاده کنند تلاش های آنها در راستای بازاریابی نیز به نتیجه میرسد.

۵٫بسیاری از  مالکان مشاغل تصور میکنند که نمیتوانند مقدار هزینه ها را تعیین کنند:

این تصور نادرست در مورد بسیاری از آنها وجود دارد. استفاده از برخی از ابزارها برای تولید صفحات فرود ,یک روش مناسب برای افزایش ترافیک برای وبسایت شما است .فرقی نمیکند که پروژه شما تا چه اندازه بزرگ است زیرا میتوان منابع ترافیک و کلیدواژه ها,و کلیک ها را تعیین کرد.

Dashboards در گوگل انالتیک به شماکمک میکند تا یک اسنپ شات کامل در مورد جایگاه سایت به دست آورید.

۶٫تولید محتوا ,هدر دادن پول است :

سئو و محتوا ارتباط نزدیکی با هم دارند.ایجاد ترافیک وبسایت نیز موضوعی دیگر است.سرمایه گذاری بر روی محتوای باکیفیت ,به  عنوان یکی از عوامل مهم و کلیدی برای ایجاد ارزش و تشویق کاربران برای ماندن در وبسایت شما تلقی میشود. ۷۲درصد از بازاریاب ها نیز تصور میکنند که ایجاد محتوای مرتبط به عنوان یک تاکتیک موثر در تلاش های آنها در زمینه سئو تلقی میشود.

۷٫نتایج به سرعت,حاصل نمیشوند :

چه مدت طول میشکد تا سئو شروع  به کار کند:

این امر  به عوامل متعددی بستگی دارد .اغلب کسانی که در این زمیه فعال هستندبه شما میگویند که چهار الی شش ماه  طول میشکد تا شاهد نتایج باشید.

منبع : searchengineland.com

مقالات مرتبط :لینک سازی برای سئو

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *