seo123

۷ ترفندساده برای ارتقاء سئو

۷ ترفندساده برای ارتقاء سئو

طبق  گزارشی که  توسط   hubspot.com  ارائه  شده است  تنها در ایالات متحده  آمریکا  هر  ماه  به  طور متوسط حدود ۱۲ میلیارد جست و جو  در وب صورت میگیرد . به این ترتیب سئو بیش از هر چیز دیگر برای شما  از اهمیت برخوردار میشود زیرا به  شما کمک  میکند تا ترافیک  کیفی را بالا  ببرید و  بیشتر دیده  شوید  به این ترتیب  برند  شما  را ارتقا  میدهد و  و اعتبار  لازم برای موفقیت  تجارت شما را در اختیارتان  قرار میدهد . 

 در سال  ۲۰۱۵ نیز بازاریاب ها  به اهمیت سئو پی برده  بودند و برای کسب نتایج  بهتر در این زمینه ,محتوای تولیدی خود  را با نیازهای مشتریان  همسو کرده  بودند.  به علاوه بیش از ۵۰  درصد از جست و جوهایی که  از طریق موبایل صورت میگیرد نیز با توجه به  نتایج  محلی و یا بومی  صورت میگیرند و  طبق  گزارشی که توسط  searchenginewatch.com ارائه  شده  است  بیش از۶۱ درصد از  این  جست و جوها  منجر به خرید  شده است  .

7 ترفند ساده برای ارتقاء سئو

 Searchengineland.com  پیشنهاد کرده  است   که  سئو ,همان پروسه  افزایش ترافیک از طریق  سایت  های پولی و ارگانیک است  .

 هر چند رتبه بندی  موتور جست و جو در هر زمان  در حال تغییر است  مطمئن  شوید که  سایت خود را  به شیوه مناسب درست کرده  اید   و برای اینکه  ترافیک را  به  صورت  پیوسته  به سمت صفحات خود هدایت کنید   مطمئن  شوید که از راه کارهای مناسبی در این زمینه  استفاده  کرده اید  .

 در مقاله ای  در Quicksprout.com   , نقل   شده  است که  میانیگن  محتوا  برای هر  صفحه  وب   که  در میان ۱۰ نتیجه  برتر قرار میگیرد   برای هر  کلید واژه  در گوگل  حداقل  ۲۰۰۰ واژه  است . در اینجا به چند نکته  بسیار مهم  در این  راستا  اشاره  شده  است :

۱٫محتوای اجتماعی از اهمیت برخوردار است

با گذشت زمان  محتوای رسانه های  اجتماعی مانند فیسبوک  ,توئیتر و لینکداین  روز  به  روز از اهمیت بیشتری در  SERPs برخوردار  شده  اند .قبلا نیز  ۷۶ درصد  از بازاریاب  ها از رسانه  اجتماعی برای پشتیبانی و ارتقاء سئو استفاده  کرده اند .

 ما پیش بینی میکنیم  که محتوای رسانه اجتماعی , در  گوگل و  سایر موتورهای جست و جو مانند بینگ  و  یاهو ,پیوست  شود. این امر  سبب میشود  مرزهای میان وب  و  رسانه  های اجتماعی از نظر استراتژی های سئو, محو شود .

بنابراین ازاین محتوای اجتماعی برای بهینه سازی صفحات و افزایش قابلیت مشاهده آنها استفاده کنید . از نظر نام برندها نیز باید بگوییم که  پروفایل های رسانه  اجتماعی  در میان نتایجی قرار دارند که  در هنگام جست و جو  در راس قرا میگیرند.

۲٫ویدیوها هنوز  هم از اهمیت برخوردارند

 همانطور که میدانید ویدیو , یکی از روش های مهم  برای ادامه  مشارکت  مخاطبان است  و شما  با استفاده از ویدیوهای مناسب میتوانید  رنکینگ  صفحه خود را  در SERP ارتقاء  دهید .گزارشات  ارائه  شده در این  زمینه  حاکی از آن هستند که بیش از ۶۲ درصد از جست و جوهای جهانی  برای  ویدیو صورت میگیرد . به علاوه , گوگل شروع به  توجه  به  جست و جوها و  نتایج ترکیبی  کرده  است .بنابراین چرا از این  فرصت استفاده نمیکنید تا  با قرار دادن  ویدیو در محتوای متن خود , در صفحه  اول نتایج جست و جو  قرارگیرید

Quicksprout.com  ادعا کرده است که ویدیوها در مقایسه  با نتایج  متنی پویا  ,رتبه  هر صفحه  را  ۵۰  برابر ارتقاء میدهند.

۳٫بهینه سازی موبایل از اهمیت برخوردار شده است

مخاطبان همواره  در  یک  مکان ثابت قرار نمییگرند . مردم  از  انواع  دستگاهها مانند تبلت و گوشی های همراه و لبتاب برای مرور در وب استفاده میکنند .

همواره  این موضوع را به  خاطر داشته  باشید که بسیاری از برندها  از گوشی های همراه  و  یا  جست و  جو  از طریق  مرورگرهای گوشی  نیز استقبال  میکنند . به این ترتیب  بهینه  سازی موبایل نیز  روز به  روز از اهمیت بیشتری برخوردار میشود . به این ترتیب :

از هر ۵ مشتری ,۴ نفر  ازآنها  از گوشی های همراه  برای خرید  استفاده  میکنند .

۷۰  درصد از جست و جوها از طریق  موبایل منجر به اتمام اقدامات در عرض کمتر از یک  ساعت میشود.

بیش از  ۱٫۲ میلیارد نفر از مردم  جهان از طریق گوشی هایشان  به وب دسترسی دارند .

۴٫جست  و جوی  صوتی  از کارکرد مهمی برخوردار است .

 این روزها مردم  بیشتر به سراغ  جست و جوی کلیپ  های صوتی میروند تنها به این دلیل که  به ویژه  در هنگام رانندگی   هم  ساده تر و هم مطمئن تر  است و  به یکی از کارکردهای مهم  موبایل تبدیل  شده  است  زیرا نیاز به تایپ  کلیدواژه را برطرف ساخته است .هر چند در همه گوشی ها  کارکرد جست و وی صوتی وجود دارد  .محبوبیت جست و جوهای صوتی از طریق گوگل  و مایکروسافت نیز افزایش  یافته است  و به این منظور از دستیارهای صوتی مانند ortana, Google Now و Siri استفاده  کرده اند.

۵٫تجمع  محتوا هر روز بیشتر و بیشتر میشود .

Digitalcurrent.com طی گزارشی اعلام کرده  است که  اخبار  ,تصاویر,رسانه اجتماعی ,و ویدیو  بیش از  ۸۵ درصد از نتایج  جست و  جوی گوگل  را تشکیل میدهد . در حال حاضر مردم  به دنبال  منابعی هستند که  همه  اطلاعات مرتبط  در مورد یک  موضوع  را به صورت یک جا  فراهم کنند.

وبلاگ  منتشر شده  در  imediaconnection.com حاکی از  آن است که  تجمع محتوا ,یک روش عملی است  که  تلفیقی از یافتن ,ارائه ,به اشتراک  گذاری  و نمایش محتوا با استفاده از یک  سری معیارهای از پیش  تعیین  شده  به منظور جذب مخاطبان  هدف است .اگر  شما هم در همین  رده قرار دارید مطمئن شوید  که محتوای کنونی را از  منابع  مختلف و با کیفیت  جمع  آوری کرده اید وآنها را به  صورت یکجا در اختیار کاربر  قرار داده اید .

۶٫افزایش اشتیاق مردم نسبت  به اپلیکیشن های موبایل

طبق  گزارش Tech Crunch ,بیش از ۵۲ درصد از زمان  صرف شده  در رسانه های دیجیتال آنلاین  به اپلیکیشن های موبایل  اختصاص داشته است .  به همین دلیل است که  در  بررسی مزایای  اپلیکیشن های موبایل  , برنامه ریزی های متعددی  صورت گرفته است .

۷٫ افزایش اهمیت سئوی  داخلی

این روند در  سال های اخیر از اهمیت  بیشتری  برخوردار شده است .طبق  ادعای Entrepreneur.com ,سئوی داخلی احتمالا در روزهای آتی از یک  جایگاه  ثابت برخوردار میشود  به این ترتیب  شما  باید  این امکان را برای گوگل فراهم کنید تا بداند شما در کجا واقع  شده اید و چه  پیشنهاداتی دارید  .از زمان  بروزرسانی Pigeon گوگل ,سئوی  داخلی از اهمیت بیشتری  برخوردار شده  است  .به این ترتیب  تمرکز تاجران و  بازاریاب ها بر این  قسمت متمرکز  شده است .فهرست بندی که شما در صفحات  داخلی ارائه میدهید میتواند میزان استقبال کاربران و  رتبه بندی  شما را  ارتقاء دهد.

منبع :seonick.net

مقالات مرتبط:

ترفندهای خواندنی درباره سئو

2 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *