چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

راهنمای گام به گام برای تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در هر ماه  ,فرصت منحصر به فردی را برای بازاریاب ها ایجاد کرده  است تا از طریق رقابت های تبلیغاتی بتوانند به مخاطبان مورد نظر برسند.

تنظیم تبلیغات در اینستاگرام به  تفکر و تبحر خاصی نیاز دارد. مخاطبان هدف باید چگونه به نظر برسند ؟ شما باید از چه تصاویری استفاده  کنید؟ در اینجا یک راهنمایی گا به گام در مورد تبلیغات در اینستاگرام  ارئه شده است :

راهنمای گام به گام برای تبلیغات در اینستاگرام

راهنمای گام به گام برای تبلیغات در اینستاگرام

اگر در تبلیغات خود از فیسبوک استفاده کنید تقریبا ۷۵ درصد از این مسیر را طی کرده اید پس از آنکه فیسبوک توانست در سال  ۲۰۱۲ ,اینستاگرام را در حوزه مالکیت خود قرار دهد این دو پلتفرم تقریبا با هم تلفیق شدند و  هر چند هدف و قصد اصلی شما این است که یک سری تبلیغات را در اینستاگرام راه اندازی کنید همه این تنظیمات و بودجه گذاری ها و برنامه ریزی ها از طریق پلتفرم فیسبوک صورت میگیرد. در اینجا به تعدادی از مراحلی اشاره شده است که برای تبلیغات در اینستاگرام به کار برده میشوند.  این مراحل به ترتیب عبارتنداز :

۱:یک ویراستار را  انتخاب کنید و رقابت بازاریابی خود را آغاز کنید. شما میتوانید تبلیغات در اینستاگرام را با استفاه از ابزارهای مختلف انجام دهید مانند :

Ads Manager

Power Editor

Facebook Ads API

۲:یک هدف را برای خود تعیین کنید

گزینه های مختلفی در مورد اهداف رقابت های بازاریابی وجود دارد که باید از میان آنها انتخاب کنید. به هر حال برای آنکه این مطالب در اینستاگرام به خوبی از قابلیت مشاهده برخوردار شوند باید فهرستی کوچک و مختصر از آنها را انتخاب کنید :

پست های خود را ارتقا دهید

مردم  را به سایت خود هدایت کنید

مکالمات را در سایت خود افزایش دهید

اپلیکشن های خودرا نصب کنید

میزان استفاده از اپلیکیشن های خود را افزایش دهید

۳:مخاطبان خود را انتخاب کنید

در این مرحله شما میتوانید هدف گذاری این دسته  از پلتفرم ها را به سادگی و به آن مقدار که مورد نیاز شما است انجام دهید. در اینجا ممکن است از گزینه هایی مانند :محل ,سن,جنسیت,زبان و ارتباطات ,تحصیلات ,شغل  ,وضعیت مالی و  غیره استفاده شود.

۴:موقعیت خود را تعیین کنید

۵:بودجه و برنامه خود را تعیین کنید

۶:سعی کنید در تبلیغات خود به شیوه خلاقانه  استفاده کنید

۷:صفحه و لینک ها را تنظیم کنید

۸:دستورات را تعیین کنید

۹:گزارشی را در مورد عملکرد خود ارائه دهید

منبع:blog.hubspot.com

مقالات مرتبط:استراتژی موفق برای بازاریابی

2 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *