ویژگی های محتوای بهینه

ویژگی های محتوای بهینه

بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی کاربردی بازاریابی آنلاین تلقی میشود و مشاغل مختلف نیز به سرعت در حال تولید انواع مختلف محتوا هستند. در واقع بهینه سازی محتوا به عنوان یک مرحله مهم در فرآیند بازاریابی محتوا تلقی میشود.

شما از طریق بهینه سازی محتوا به  داده هایی دسترسی پیدا میکنید که نوع محتوای شما را تعیین میکنند و در واقع کار شما بر محتوا متمرکز است.

ویژگی های محتوای بهینه

ویژگی های محتوای بهینه

سپس موتورهای جستجو نیز در نتایج جستجو از این اطلاعات استفاده میکنند و این دسته از اطلاعات را برای عبارت ها و واژه های کلیدی نیز نمایش میدهند. از آنجا که محتوا به شکل متن و عکس و ویدیو و اخبار در نتایج جستجو وجود دارد فرآیندهای بهینه سازی محتوا که مورد استفاده قرار میدهید باید با نوع محتوایی که بهینه سازی میکنید تناسب داشته باشند. در اینجا  به برخی از نکات درباره بهینه سازی متن و تصویر و ویدیو و خبر اشاره شده است :

بهینه سازی متن :

بهینه سازی محتوای سایت برای همه متن های نوشتاری ضروری است  البته این امر به ویژه برای صفحات فرودی از اهمیت برخوردار است که  شامل اطلاعاتی درباره دیگر قسمت های محتوا هستند.

تگ های عنوان :یکی از مهمترین عناصر بهینه سازی سایت ,تگ عنوان است . در کد HTML نیز از تگ  عنوان برای تنظیم تگ عنوان هر صفحه استفاده میشود که تنها در چند کلمه ,محتوای صفحه را توضیح میدهد.

تگ های عنوان در برخی از جاها برای توصیف محتوا به کار برده میشوند. برای مثال  توسط موتورهای جستجو  به  عنوان متن لینک برای هر کدام از نتایج جستجوی نمایش داده شده به کار برده میشوند.

توصیفات متا

توصیفات متا در صفحات نتایج  موتور جستجو و به عنوان متن توصیف کننده برای هر کدام از نتایج به کار برده میشوند و آن  را به یک قطعه  جذاب برای مخاطبان شما تبدیل میکنند.

کلیدواژه های متا

این دسته از کلیدواژه ها نیز به توصیف کننده های متا شباهت دارند.هر چند تگ کلیدواژه های متا به صورت مستقیم به ارتقای رتبه صفحه  شما کمک میکند .اما اگر از یک تگ  ,بیش از حد نیاز استفاده شود  این امر به رتبه موتور جستجو نیز آسیب میزند.

بهینه سازی عکس ها

 از آنجا که مشتریان به صوت متوالی در جستجوی عکس ها هستند لازم است تا محتوای تصویری سایت شما نیز بهینه سازی شود تا بزودی قابل کشف باشد.

بهینه سازی ویدیوها

امروزه بازاریاب ها بیش از هر زمان دیگری مایلند تا محتوای ویدیویی را تولید کنند بنابراین لازم است تا یک کانال برندگذاری شده و بهینه سازی شده  را انتخاب کنید.

منبع:contentmarketinginstitute.com

مقالات مرتبط:تکنیک های بروز سئو

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *