نکاتی در مورد سئو که نباید فراموش کنید

نکاتی در مورد سئو که نباید فراموش کنید

وقتی که قصد دارید بازاریابی دیجیتال را توسعه دهید میتوانید از دو روش استفاده کنید.یکی از این روش ها,این است که استراتژیست های سئو و  بازاریاب ها  را دنبال کنید که رقابت هایی فعال را راه اندازی میکنند و محتوا را به سمت مشتریان هدایت میکند و هدف آنها نیز تحریک واکنش های فوری است.

روش دوم نیز واکنشی است و بازاریاب ها محتوایی را ایجاد میکنند که بر روی یک موضوع خاص سرمایه گذاری میکند تا میزان آگاهی مشتری را از برند و قابلیت های آن ارتقا دهند.

روش های فعال و واکنشی

مقدار زیادی از تلاش های استراتژیست های سئو ,رویکرد فعالی را در پیش میگیرند زیرا مرتبا روندهایی را در این مورد ارزیابی میکنند که چگونه میتوان فرصت های مورد نیاز را به حداکثر مقدار ممکن افزایش داد.به هر حال در برخی از این فرصت ها میتوان روش های بازاریابی را با هم تلفیق کرد تا میزان آگاهی آنها از برند افزایش یابد و واکنش مشتری نیز تسریع شود.

 به این ترتیب وقتی که قصد دارید تا نوآوری هایی را در زمینه سئو ایجاد کنید باید به نکات زیر توجه داشته باشید :

۱: در حوزه رویدادهای داخلی ,سرمایه گذاری کنید

اگر شرکت شما در شرف تولید یک محصول یا ارائه خدمات جدید است و قصد دارید تا عوامل اجرایی موجود در برند رقیب را به کار گیرید باید برند خود را به دنیابشناسانید.البته تجارت هایی که کوچک یا متوسط هستند معمولا این نکته را مدنظر قرار نمیدهند اما  این نکته را نیز تشخیص نمیدهند که فرصت موجود برای شناساندن برند خود را از دست داده اند.

۲: از موضوعات جالب و جدید استقبال کنید

یک جست و جوی سریع در مورد هر مفهوم در اینترنت به شما نشان خواهد دادکه  تولید محتوای جدید تا چه اندازه دشوار است .میلیون ها تولیدکننده محتوا در سراسر جهان وجود دارد که دستورالعمل هایی را برای کاربران تولید میکنند و اطلاعات متعددی را در مورد یک موضوع خاص در اختیار کاربران قرار میدهند.

۳:  در مورد کلید واژه هایی که سایر رقبا به آنها اهمیت نمیدهند محتواسازی کنید .

جست و جوی کلیدواژه ها بر اساس توسعه  و پیشرفت الگوریتم های جست و جو به صورت مرتب در حال تغییر است .به هر حال فرصت هایی برای برندها وجود دارد تا بر روی کلیدواژه هایی سرمایه گذاری کنند که رقبایشان به آنها دقت نکرده اند.

برای جست و جو در مورد کلیدواژه هایی که مشتریان در هنگام جست و جوی کالا و خدمات از آنها استفاده میکنند از ابزارهایی مانند Soovle و Google Keyword Planner استفاده کنید.

۴:  تعاملات اجتماعی رقبای خود را مورد ارزیابی قرار دهید

 اگر  یک یا چند تن از رقبای شما از پروفایل های رسانه اجتماعی استفاده میکنند تا میزان مشارکت مشتری را مدیریت کنند چشم های خود را به روی فرصت هایی باز کنید که تجربه بهتری را برای مخاطبان فراهم میکنند.

وقتی که میبینید مشتریان در فیسبوک یا توئیتر در مورد خدمات شکایت کرده اند یک پیام حاکی از ابراز همدردی را به صورت مستقیم برای آنها ارسال کنید و انگیزه ای را برای آنها ایجاد کنید تا با برند شما کار کنند.

سرمایه گذاری بر روی این فرصت ها نیازمند یک روش ارزشیابی شده است که نشان دهد شما به صورت فعالانه ,محیط های رقابتی را ارزیابی کرده اید .

منبع : searchengineland.com

مقالات مرتبط :سئوی موفق در سال ۲۰۱۷

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *