نقش نظریات مشتریان در سئوی داخلی

نقش نظریات مشتریان در سوی داخلی

در دنیای سئو ,نقل  قول  یا استناد مشتریان عبارت است از اشاره مستقیم  به یک  برند خاص در یک  پلتفرم  آنلاین.برخی از نمونه های  رایج  نقل  قول های آنلاین عبارتند از :نظریات  منتشر  شده  در یک وبلاگ در مورد یک رستوران  یا کافی  شاپ .

نقل قول ها به عنوان فرم های متنی عمل میکنند که از طریق  خزنده ها  شناسایی و  شاخص گذاری میشوند . باید  به  این  نکته  مهم نیز اشار کنیم که  نقل  قول ها از توانایی ارتقاء قدرت  دید ارگانیک برای مشاغل کوچک و برای برندهای تجاری کوچک   به یک  اندازه برخوردارند .

local-marketing_295688708-ss-1920-1

نقش نظریات مشتریان در سئوی داخلی

مشتریانی  که در پلتفرم آنلاین  به برند محلی اشاره میکنند  مزایایی را فراهم  میکنند که  سرانجام این امکان را  برای کاربران  فراهم میکنند تا میزان  مشاهده آنها در  موتورهای جست و  جوی بزرگ  افزایش پیدا  کند .

نقل قول ها به موتورهای جست وجو کمک میکنند تا ارزش ها را تعیین کنند.

گوگل و سایر موتورهای جست و جو ,الگوریتم  های خود را به گونه ای طراحی کرده اند که بتوانند بر اساس نوع پیام  رسانی  که در مورد برند صورت گرفته  است ارزش ها را  کشف کنند.وقتی مشتریان آنلاین ,محتوا را  به  شکل  بررسی و یا اظهار نظر چاپ  کنند  موتورهای جست  و جو قادرند  در میان این  اطلاعات  بخزند و و از  این  اطلاعات برای  کمک به ارزشیابی  توسط سایر مشتریان استفاده  میکنند .

screen-shot-2016-11-24-at-10-46-44-pm-600x363

نقش نظریات مشتریان در سئوی داخلی

نقل قول ها از تغیی و تبدیل های آنلاین پشتیبانی میکنند.

وقتی یک  شغل  داخلی ,تجاربی را فراهم میکند که  ارزیابی های آنلاین  مثبتی را به همراه  دارد  آنها میتوانند بازریابی  را درمیان  شبکه های اجتماعی و  سایروبسایت  هایی  که محتوا را تولید میکنند تحریک کنند.

 به این ترتیب اگر مشتریان داخلی  ,نظریات  مثبت را از سمت سایر مشتریان  دریافت کنند  احتمال اینکه  وارد  دادو ستدهای داخلی شوند بیشتر است .در واقع  حدود ۷۴ درصد از  مشتریان  گفته اند نظریات مثبت ارئه شده  در این مورد  ,باعث شده  است تا  به داد  و ستدهای داخلی ,بیشتر اعتماد کنند.

screen-shot-2016-11-24-at-10-59-16-pm

نقش نظریات مشتریان در سئوی داخلی

موتورهای جست و جو میتوانند نقل  قول های سازماندهی شده را درک کنند .

نقل قول های سازماندهی  شده  , یک  نقطه اساسی از اطلاعات مربوط به  مشاغل  محسوب میشوند  که نام  و آدرس و شماره تلفن  آنها  را نیز در  بر میگیرند و  اغلب کارشناسان  سئو نیز آنها  را NAP نامیده  اند .

حفظ اطلاعات NAP  موجود و تضمین این مساله  که جزئیات  در همه  پلتفرم های موجود ,متقارن هستند  برای موتورهای جست  و جو از اهمیت فراوانی برخوردار است   و این امر  باعث میشود  تا  یک  تجربه ارزشمند نیز برای  مشتریان  فراهم  شود.

screen-shot-2016-11-24-at-11-10-21-pm

نقش نظریات مشتریان در سئوی داخلی

همانطور که  در قسمت  بالا نیز ذکر کردیم  نقل قول  های سازماندهی شده  , اطلاعات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار میدهند تا بتوانند درک کنند که چگونه  باید  به متن  موجود ,پاسخ  دهند .

در نقل  قول  هایی که  سازماندهی نشده  اند نیز همین اطلاعات فراهم میشوند با این تفاوت که انسجام در میان آنهاوجود ندارد. از دید سئو,مساله ای که در مورد اطلاعات مختلف  تماس وجو دارد این  است  که میتواند توانایی دستیابی  به نتایج  مثبت  را در فهرست های جست و  جوی داخلی , دچار چالش کند .اگر موتورهای جست  و جو ندانند که چه  نوع اطلاعاتی را باید برای برای مشتریان فراهم  کنند  به احتمال زیاد ,محتوا را از رقبا  میگیرند که اطلاعت NAP آنها  صحیح  است و  در میان  تمام پلتفرم های موجود  نیز با هم  تقارن دارند .

نقل قول ها به عنوان مکملی برای سایر عوامل موثر در سئو محسوب میشوند

تساوی ارگانیک هر وبسایت به عنوان یک عامل موثر در تعیین رتبه یک شغل در میان نتایج جست و جوی محلی تلقی  میشود.وقتی مشاغل کوچک  قادر باشند حضوری  را  ایجاد و ثبت  کنند که از اعتبار حوزه رقابتی پشتیبانی کند , نقل قول ها نیز  به  عنوان  یک  عامل اضافی عمل میکنند  که به  آنها  کمک  میکنند تا  بر رقبا غلبه  کنند .

نقل ول  ها  فقط در سئوی دداخلی نقش دارند

منبع : searchengineland.com

مقالات مرتبط : راههای ارتقاء سئو 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *