12345

نحوه ساخت صفحات فرود قابل تبدیل

نحوه ایجادصفحات فرود قابل تبدیل

نکته مهمی که در همین ابتدا باید به آن اشاره کنیم این است که وقتی ازصفحات  فرود بهینه سازی شده استفاده می کنید میزان  تبدیل حدود ۸۵ درصد ,افزایش پیدا میکند. این رقم  در واقع دیوانه کننده است به این ترتیب  تصور  کنید  که اگر  برای  هر کدام از این کمپین ها  ,یک صفحه فرود  را  ایجاد کنید چه اتفاقی می افتد.

 برخلاف آماربسیار بالایی که در اینجا ارائه شده است تنها ۴۸ درصد از بازاریاب ها ازصفحات فرود برای هر کمپین  استفاده میکنند .

بنابراین تعداد زیادی از آنها یک  افزایش عمده  در این  تبدیل ها را از دست  میدهند زیرا  تنها چند دقیقه  را صرف ساخت  این صفحات میکنند تابه این شیوه  مشتریان رابه  محصولاتی  که ارائه میکنند علاقه مند کنند.

نحوه ایجادصفحات فرود قابل تبدیل

 در اینجا دستورالعمل هایی در مورد  ساخت صفحاتی  با نرخ  تبدیل  بالا ارائه  شده است  .

۱٫قبل از شروع  به  ساخت صفحات فرود ,هدف  خود از ساخت آنهارا  مشخص کنید.

یکی از اولین گام هایی که  در اینجا باید به آن  توجه  کنید این است که بدانید هدفتان  از ساخت  این صفحات چیست و منظور از (افزایش تبدیل) چیست ؟ برای برخی از این برندها این موضوع به  معنای افزایش میزان سود و یا فروش است .برای  برخی های دیگر این امر به  معنای  دستیابی به  تعداد بیشتری از مشترکین در فهرست  ایمیل است  که  این امر باعث میشود تا  بر روی محتوا کلیک کنند و یا  ممکن است هدف شما  تبدیل یک کاربر رایگان به یک کاربر پولی  باشد.

use-social-proof-landing-pages

نحوه ایجادصفحات فرود قابل تبدیل

۲٫ویژگی Touch Of Personality, را به  آن اضافه کنید اما مخاطبان خود را در آن غرق نکنید . 

بهترین و موثرترین  صفحات  فرود ,آنهایی  هستند که  صدای برند ی که به خاطر آن فروخته  میشوند را انتقال دهند. البته  ممکن است شما  به هیچ  وجه  قصد انتقال این موضوع  را  نداشته  باشید .

برای  مثال ساختن صفحه ای  که به خواننده مربوط میشود  یکی از بهترین روش ها برای ساخت یک کانکشن است . در زمان  ساخت این  صفحات  ,ماهیت  آنها را از قبل تعیین کنید . دراینجا دستورالعمل هایی دراین مورد ارائه شده  است که چه زمانی این  تغییر و تبدیل ها  صورت میگیرند و  چه زمانی صورت نمیگیرند .

۳٫هر چه  قدر که صفحه ,سبک تر باشد پاسخ  بیشتری را دریافت خواهید کرد.

use-video-on-landing-pages

نحوه ایجادصفحات فرود قابل تبدیل

صفحات فورد به منزله یک توقف سریع بر روی سایت  شما تلقی میشوند و دارای  یک  هدف ویژه هستند  به این ترتیب نباید  آن را از عکس های زیاد و  یا متن های طولانی پر کنید .

در صورتی که صفحه , سبک تر و ساده تر باشد  نتایج  بهتری را میتوان به دست آورد .به این ترتیب هر چه  قدر که مطالب آن ساده تر باشند  تبدیل  و تغییرات بیشتری را شاهد خواهید بود ومطمئن  باشید  که  صفحات شما  با سرعت بیشتری لاود خواهند شد و البته  ممکن است با همین سرعت نیز تبدیل ها را از دست بدهید  البته در صورتی که مردم منتظر باشند تا

صفحات شما لاود شوند .

curate-conversation-landing-pages

نحوه ایجادصفحات فرود قابل تبدیل

از ابزار Page Speed برای کشف این این موضوع  که  چه چیزی باعث کاهش سرعت سایت شما شده است استفاده کنید . در اینجا  فهرستی  برای شما  ارائه  شده است که میتواند در این زمینه, بسیار موثر باشد .

از ابزارMobile-Friendly Test گوگل استفاده کنید تا مطمئن شوید که سایت شما در دستگاههای موبایل نیز از چشم انداز  مناسبی  برخوردار است  .

از Uptime Report  در پلتفرم های اصلی هاستینگ استفاده کنید  .

۴٫هدف اصلی تلاش های خود را  مشخص کنید.

هدف شما باید در همان دو دقیقه نخست ورود به صفحه مشخص شود زیرا این تنها فرصت و مهم ترین فرصتی است که میتوانید از مخاطبان خود یک فیدبک بگیرید .به این ترتیب اغلب مردم وارد یک صفحه میشوند و یک نگاه کلی  به آن  می اندازند .

در واقع این امر به  عنوان ماهیت اصلی فروش تلقی میشود و ما نیز باید به سرعت , توجه آنها را به  خود جلب کنیم . به این ترتیب CTA  شما باید ساده و  مستقیم  باشد و دقیقا بگوید که بازدیدکنندگان سایت باید چه کاری  را  انجام بدهند .صفحات فرود باید  فقط به  یک  هدف  ختم شوند.

۴٫ از کلیپ  ویدیویی در کار خود استفاده کنید.

ویدیوها را در صفحه فرود قرار دهید . آنها ,تصویری و تشویق کننده هستند و به اشتراک گذاشتن آنها نیز به سادگی صورت  میگیرد  .در اقع انسان  به گونه ای ساخته  شده است که  به سرعت  به تصاویر و رنگ  های متحرک  پاسخ میدهد .

البته نکته مهمی دراینجا  وجود دارد این است که در صفحه  فرود خود از ویدیوهای خیلی  طولانی استفاده نکنید و درواقع  طول این  ویدیوها باید کمتر از ۳ دقیقه  باشد .

 Code Academy ,  یک مثال جالب در مورد استفاده از ویدیو در صفحه فرود است.

۵٫بازبینی های هوشمندانه را نیز امتحان کنید.

هیچگاه  به گفته های دیگران  درباره  محصولات خود بی توجه نباشید .اضافه کردن این صفحات باعث میشود تا میزان تبدیل حدود ۳۵ درصد افزایش پیدا کند.

 Yotpo, را  نیزامتحان کنید که یک پلتفرم  هوشمند است و قدرت تولید محتوا را تحت تاثیر قرار میدهد .از میان این ویژگی ها میتوانیم  به اینستاگرام اشاره کنیم که این امکان را برای  شما فراهم میکند تا بروزرسانی های اخیر را به اشتراک  بگذارید .

۶٫ارزیابی و افزایش سرعت را  متوقف نکنید.

یک دستوالعمل خاص برای این تبدیل و تغییرات وجود ندارد به این ترتیب ممکن است دستورالعمل های مختلفی را در این باره دریافت کنید اماهیچ کدام از آنها نتواند در این زمینه برای شما موثر باشد .

در اینجا تعدادی ابزار برای شما معرفی شده است که امکان تست و بررسی  و بهینه سازی صفحات فرود رابرای شما  فراهم میکنند.

Unbounce , امکان تست صفحات فرود  را  به  شیوه صحیحی فراهم میکند.

Crazy Egg,  این  امکان  را برای شما فراهم میکند تا مشاهده کنید که مردم بیشتر کجا کلیک میکنند.

Google Analytics این مکان را برای شما فراهم میکند تا متوجه شوید که کاربران  چگونه وارد صفحه ورود شما شده اند.

از On-Page SEO Checker الکسا برای بهینه  سازی صفحه ای استفاده کنید که قبلا منتشر شده است .

۷٫پیام خود را به وضوح انتقال دهید :  باید  مطمئن شوید که پیامتان به درستی درک شده است  .وقتی فضای کاری شما  محدود باشد  از یک  پنجره  کوچکتر برای ارائه  پیام برخوردارید . به این ترتیب این موضوع  نیز باید  به شدت و با دقت مورد توجه قرار گیرد .

منبع :alexa.com

مقالات مرتبط : راههای ارتقاء سئو

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *