میکرواینفلوئنسر چیست؟

میکرواینفلوئنسر چیست ؟

اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان یک آستانه حرکت در دنیای بازاریابی تلقی میشود و به شیوه موثری به برندها کمک میکند تا تبلیغات مثبت و مفیدی را درباره محصولات و خدمات خود راه اندازی کنند.

وقتی که  اغلب بازاریاب ها درباره اینفلوئنسرها صحبت میکنند به هواداران یک برند فکر میکنند که معمولا مشتریان را در بر میگیرند. به هر حال نتایج حاصل از تحقیقاتی که  اخیرا در این مورد صورت گرفته اند حاکی از آن هستند که میکرواینفلوئنسرها مانند ستارگان یوتیوب,که قسمت عمده قدرت رسانه های اجتماعی را در دست گرفته اند به عنوان مهمترین عواملی تلقی میشوند که برای تولید نتایج ارزشمند نیز اهمیت زیادی دارند.

میکرواینفلوئنسر چیست؟

میکرواینفلوئنسر چیست؟

این تحقیقات نشان داده اند که میکرواینفلوئنسرها ,گفت و گوهای بامعنایی را  درباره برندها در شبکه های اجتماعی راه اندازی میکنند .نکته مهمی که در این بین وجود دارد این است که میکرواینفلوئنسرها به عنوان کارشناسان شبکه های اجتماعی تلقی میشوند و  از پلتفرم های اجتماعی برای افزایش موفقیت خود استفاده میکنند.

تحقیقات نشان داده اند که میکرواینفلوئنسرها در هر هفته نسبت به یک مشتری عادی حدود ۲۲٫۲ برابر بیشتر مکالمه دارند و برندی را به دیگر افراد نیز توصیه میکند. در واقع میکرواینفلوئنسرها به عنوان یک منبع قوی تلقی میشوند که میتوان آنها را به حوزه بازاریابی برند اضافه کرد.

مطالعات صورت گرفته بر روی ۶۰۰۰ مشتری حاکی از آن است که اکثر پاسخ دهندگان تصور میکنند که میکرواینفلوئنسرها از تاثیرگذاری بیشتری برخوردارند و معتبرتر و قابل باورتر هستند و در مورد نحوه عملکرد یک محصول و استفاده از آن توضیحات بهتری را ارئه میکنند.

به علاوه ,۸۲ درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که به احتمال زیاد از توصیه هایی که توسط یک میکرواینفلوئنسر ارائه میشود پیروی میکنند.

در واقع میکرواینفلوئنسر ها در ایجاد آگاهی نسبت به برندها تاثیرات مثبتی را برجای میگذارند.

در واقع این دسته از افراد که در این گروه ها کار میکنند  دارای اعتبار و دانش بالایی در  ارتباط با آن برند هستند.

منبع:madmarketer.com

مقالات مرتبط:برندینگ در شبکه های اجتماعی

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *