مراحل آنالیز سایت

مراحل آنالیز سایت

مراحل آنالیز سایت نیز این روزها از اهمیت زیادی برخوردار شده است .ما در اینجا به مراحل این تحلیل ها اشاره می کنیم:

مراحل تجزیه و تحلیل سایت

مراحل تجزیه و تحلیل سایت

۱:سایت را مشاهده کرده و اهداف و تجارب مشتریان را نیز یادداشت کنید

۲:استراتژی سایت که در حال حاضر از آن استفاده میکند تا چه اندازه مطلوب است و گزارشی از منبع ترافیک را ارائه دهید

۳:بازدیدکنندگان تا چه اندازه نسبت به سایت شما وفادار هستند و به صورت پی در پی از آن بازدید میکنند

۴:صفحات فرود را مورد بررسی قرار دهید و برترین صفحات را انتخاب کنید

۵:چه محتوایی بیشترین درآمد را برای شما به دنبال دارد .

اغلب شرکت ها مقدار زیادی هزینه را صرف افزایش ترافیک میکنند بنابراین سعی کنید برای افزایش ترافیک از یک روش مناسب و مقرون به صرفه استفاده کنید

۶:استراتژی جستجو تا چه اندازه مفید بوده است؟ در مورد تگ کلیدواژه ها نیز دقت کنید

دراینجا صفحات و داشتن مقدار مناسبی محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است

۷:آیا واقعا به این شیوه ,کسب درآمد میکنید ؟اهداف را تعیین کنید

۸:آیا میتوان بودجه بازرایابی را بهینه سازی کرد

سه نتیجه اساسی برای تحلیل وب از اهمیت برخوردارند که عبارتند از :افزایش درآمد ,کاهش هزینه و افزایش میزان رضایت مشتریان

۹:آیا میتوانیم خریداران قبلی را نیز به سمت خود جلب کنیم ؟

کاهش هزینه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.بنابراین در این مرحله باید بر سریعترین روش برای تولید درآمد برای آن کسب و کار متمرکز باشید

۱۰:چه نکاتی را نادیده گرفته اید و باید به آنها توجه کنید ؟

قبل از اینکه هر تحلیلی را در مورد سایت خود به پایان برسانید سعی کنید نگاهی به گزارشات هوشمند گوگل آنالتیک بیندازید.همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنم که الگوریتم هوشمند و انحصاری گوگل آنالتیک پیش بینی هایی  را انجام داده است و محددیت هایی را نیز اعمال کرده است .

منبع:kaushik.net

مقالات مرتبط :بهترین زبان های برنامه نویسی

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *