مدیریت سئو داخلی

مدیریت سئو داخلی

مدیریت سئوی داخلی یکی از مباحث بسیار مهم درحوزه سئو است . ما در اینجا به یک چک لیست در این مورد اشاره می کنیم که پیروی از آن می تواند در این حوزه به شما کمک کند.

۱: در سابت خود جستجو کنید

on-page_seo (1)

راهنمای گام به گام برای مدیریت سئوی داخلی

ابتدا کار خود را با بررسی همه صفحاتی که در سایتتان قرار دارند آغاز کنید که موتورهای جستجو نیز آنها نمایه سازی کرده اند.

۲:سئو را ارزیابی کرده  و چهارچوب سایت خود را تعریف کنید

اکنون که شاخص اساسی سایت را در اختیار دارید میتوانید سازماندهی و اولویت بندی صفحات را آغاز کنید .

۳:توصیفات متا ,عناوین صفحات و URL ها را بروزرسانی کنید

URL ها و عناوین صفحات و توصیفات متا را مورد ارزیابی قرار دهید و در صورتی که به هر گونه بروزرسانی نیاز دارند این اقدام را به سرعت انجام دهید.

۴:هدف هر صفحه را تعریف کنید

هدف هر صفحه و در نهایت هدف سایت خود را  تعیین کنید که این مرحله نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است

۵:مخاطبان هدف را تعیین  کنید

۶:عناوین صفحات جدید را تعیین کنید

 در این مرحله برای آنکه یافته های خود را ارئه دهید باید عناوین جدیدی را برای صفحات خود تعیین کنید .

 ۷:توصیفات متای جدید را نیز به  آن اضافه کنید

توصیف متای شما باید یک جمله کوتاه و اخباری باشد و از کلیدواژه های مشابهی مانند عنوان صفحه استفاده کرده است  .

۸:کلیدواژه  ها و موضوعات هر صفحه را تعیین و دنبال کنید

 از کیلدواژه های هدف به عنوان موضوع  اختصاصی برای یک هدف ویژه استفاده کنید

۹:محتوای هر صفحه را ارزیابی و  ویرایش کنید

محتوای مناسب باید واضح و مشخص باشد و اطلاعات مورد نیاز کاربر را در اختیار او قرار دهد

۱۰:  از محتوای بصری (عکس) نیز در صفحات خود استفاده کنید

محتوا ممکن است چیزی فراتر از متن باشد بنابراین به این موضوع  فکر کنید که چه نوع محتوای بصری را میتوانید با صفحه خود تلفیق کنید

۱۱: از لینک های مناسب و معتبر در صفحات خود استفاده کنید

تلفیق لینک با مطالب صفحات شما یکی از موضوعاتی است که از اهمیت بالایی برخوردار است اما به سادگی ,نادیده گرفته میشود بنابراین در این مرحله نیز باید دقت لازم و کافی را اعمال کنید .

۱۲:تغییر و تبدیل ها را نیز بهینه سازی کنید

اگر سایت خود را از نظر افزایش تعداد مشترکین و جذب هواداران ,بهینه سازی نکرده اید اشتباه بزرگی را مرتکب شده اید بنابراین در این مرحله دقت کنید.

منبع:blog.hubspot.com

مقالات مرتبط:آنالیز بک لینک های رقبا

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *