محتوای مناسب کرنراستون

چگونه محتوای کرنراستون مناسب تهیه کنیم؟

محتوای مناسب کرنراستون چیست و چگونه میتوان به آن دست پیدا کرد؟

تصور کنید که فردی وارد سایت شما شده است و هیچ ایده ای در این مورد ندارد که شما در مورد چه چیزی صحبت میکنید و در واقع این فرد نیز به عنوان یک بازدیدکننده مهم برای شما تلقی میشود.

  حال باز هم این طور تصور کنید  که این بازدیدکننده نقش مهمی را در موفقیت یا شکست شما ایفا میکند. او از فرصت کافی برخوردار نیست تا در این مورد فکر کند که شما در مورد چه چیزی صحبت میکنید. در واقع کرنراستون به عنوان پایه اصلی تلقی میشود که موضوعات بعدی نیز بر اساس آن قرار گرفته اند. در واقع این همان چیزی است که مردم  باید بدانند تا از سایت شما استفاده  کنند و تجارتی را با شما آغاز کنند.

چگونه محتوای کرنراستون مناسب تهیه کنیم؟

چگونه محتوای کرنراستون مناسب تهیه کنیم؟

وقتی از این محتوا به شیوه  استراتژیک استفاه شود این محتوا در موتورهای جستجو نیز از رتبه مناسبی برخوردار میشود . در واقع آن چیزی که  در این بین از اهمیت برخوردار است این است که از یک محتوای مناسب برخوردار باشیم  که بتوانیم به راحتی به آن لینک بدهیم . من دراینجا به یک استراتژی پنج مرحله ای اشاره کرده ام که در هنگام توسعه محتوای کرنراستون از اهمیت زیادی برخوردار است و  در هنگام رتبه  بندی نیز از رتبه مناسبی برخوردار میشود.

عواملی که دراین بین از اهمیت برخوردارند عبارتنداز :

۱:کلیدواژه ها

۲:تگ های عنوان و تیترها

۳:محتوا

۴:صفحه فرود محتوا

۵:محتوای مرتبط

 در واقع هدف اصلی محتوای کرنراستون این است که  برای بازدیدکنندگان سایت , مفید و مرتبط باشد اما نحوه ورود آنها از اهمیت چندانی برخوردار نیست.

هدف دوم نیز است که این محتوا به گونه ای جامع و کامل باشد که مردم نیز تمایل داشته باشند به آن لینک بدهند. اگر شما نیز بر این دو هدف  به شیوه استراتژیک متمرکز باشد موفق میشوید.

منبع:copyblogger.com

مقالات مرتبط:محتوای کرنراستون چیست؟

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *