1234555

شش قانون بهینه سازی موتور جست و جو

شش قانون بهینه سازی موتور جست و جو

بازاریاب ها  روز به روز سرمایه گذاری  بیشتری را صرف  محتوا میکنند اما برای اینکه این سرمایه گذاری ها به نتیجه  کافی و دلخواه برسد  باید مقداری از زمان و  انرژی خود را  صرف یادگیری قوانین  جدید سئو  کنند.

دراینجا متخصصان به شش  سرنخ در مورد نحوه  استفاده از سئو اشاره کرده اند تا نتیجه سرمایه گذاری بر روی محتوا نیز به بیشترین  مقدار ممکن  افزایش یابد . این سرنخ  ها عبارتند  از :

شش قانون بهینه سازی موتور جست و جو

۱٫هدف ازاهمیت بالایی برخورداراست  :

برای آنکه نتایج  حاصل  از جست  و جو ,مرتبط  باشند نیازی نیست که  حتما از کلیدواژه های دقیق استفاده  کنید . قبلا این  موضوع  با تعداد کلیک  ها ارتباط داشت  ولی در حال  حاضر ,موتورهای جست و  جو به این موضوع  نگاه میکنند که  مردم  چگونه  با وبسایت  شما تعامل برقرار میکنند ,آیا  باز هم  به این  صفحه  بر میگردند و  برروی نتایج  کلیک  میکنند و  آیا  پاسخ  هایی که  به دنبال آن هستند  را پیدا  میکنند و چه  زمانی به  سایت  شما  مراجعه  میکنند .

۲٫کلیدواژه ها ,حرف اول و آخرنیستند :

این روزها قراردادن  کلیدواژه ها  در تیترها از اهمیت چندانی برخوردار نیست و گوگل  از نظر تفسیر معانی به نتایج  بهتری دست پیدا  کرده  است. حدود هفتاد  و پنج  درصد از جست و جوها از ۳ الی ۵ واژه  تشکیل شده اند  و شما  نیز باید تیترها را مطابق  با آنها  بنویسید و البته باید به این نکته نیز  اشاره کنیم که  برای آنکه کیفیت نتایج حاصل از جست  و جو, مناسب باشد لازم است  تا  هنگام جست و  جو از همین سه الی پنج واژه استفاده  کنند.

۳٫ توجه خود را بر تجربه کاربران متمرکز کنید :

محتوای اصلی نسبت  به گذشته  از اهمیت  بیشتری  برخوردار شده است  هر چه  قدر که شما  بتوانید محتوای بیشتری را در مورد موضوع  اصلی پیدا  کنید بهتر است , حال  تفاوتی نمیکند  که به شکل  ویدیو و  یا  یک  محتوای طولانی باشد.

۴٫اندازه نیزازاهمیت بالایی برخورداراست  :

مقاله های طولانی که بین ۱۲۰۰  تا  ۱۵۰۰ کلمه هستند در جست وجوها  نیز عملکرد  بهتری را از خود نشان میدهند و این قضیه  با دو الی سه  سال  قبل ,تفاوت زیادی دارد زیرا  در آن زمان  یک محتوای ۳۰۰  واژه ای به عنوان یک محتوای طولانی محسوب میشد  . به طور کلی مقالات  طولانی از ترافیک  بیشتری برخوردارند و رتبه  بندی آنها در سئو  نیز بالاتر است .این  امر به ویژه در مورد شرایط رقابتی صدق میکند. دلیل اعمال این تغییرات از جانب گوگل , این است که در این مورد اطمینان  حاصل میشود که  ترافیک را به  سمت آن  صفحات  هدایت کرده اند .مقالات طولانی تر ,در نتایج  جست و جو نیز  بهتر عمل  میکنند زیرا تعداد لغات و تصاویر بیشتری برای رتبه بندی  وجود دارد البته در اینجا توصیه شده است که محتواهای  طولانی  را  به  قسمت  های مختلفی  با تیترهای فرعی تبدیل کنید تا  خواننده نیز بتواند به سرعت آن را اسکن  و درک  کند .

۵٫بهینه سازی برای موبایل  :

تعداد زیادی از مردم ,اخبار را در گوشی های همراه  خود میخوانند بنابراین لازم است مطمئن شوید  که  محتوای مورد نظر شما  قابل جست و جو است .مطمئن  شوید که  گوگل میتواند محتوای یافت شده در اپلیکیشن  موبایل را درک  کند و  سئو را با توجه  به آن ارتقاء دهید .

۶ ازتصاویر منحصر به فرد و یا خاص استفاه کنید.

 هر چند تصاویر به عنوان  یک  منبع  اصلی مرجع  در گوگل تلقی نمیشوند  اما استفاد از تصاویر خاص و منحصر به  فرد در سایت شما از اهمیت فراوانی برخورداراست. تصاویر مشابهی در هزاران نقطه از وب نشان داده میشوند .من به شما  توصیه نمیکنم  که برای توضیح  یک  نکته  ساده از هزارا ن عکس استفاده  کنید  بلکه  باید از تصاویری  خاص و  منحصر  به  فرد استفاده کنید. مهمترین  نکته ای که  در این بین  وجود دارد  این است  که  باید برای  ارتقاء سئو بر  مخاطبان  خود متمرکز  باشید .

منیع : www.ama.org

مقالات مرتبط : نکاتی درباره سئو برای کاربران جدید

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *