سئوی موفق در سال ۲۰۱۷

سئوی موفق در سال ۲۰۱۷

با شروع سال ۲۰۱۷,ما تصور میکنیم که جست و جو و بازاریابی محتوا, از نقش مرتبط و مهمی برخوردار شده اند.حدود ۸۹ درصد از ازبازاریاب های B2B میگویندکه از بازاریابی محتوا استفاده میکنند . به هر حال محتوا نیز اگر به درستی پیدا و بهینه سازی شود از ارزش بالایی برخوردار خواهد بود.

به هر حال در اینجا نکاتی وجود دارد که اشاره  به آنها ,خالی از لطف نیست :

جست و جو ,محرک اصلی است که فرصت های زیادی را در اختیار  شما  قرار میدهد

تحقیقات صورت گرفته توسط BrightEdge حاکی از آن هستند که ۵۱درصد از ترافیک وبسایت ها از جست و جوی ارگانیک نشات گرفته است و ۱۰درصد دیگر نیز به  جست و جوهای پولی مربوط میشوند بنابراین بیش از ۶۰ درصد از ترافیک سایت شما از صفحات نتایج موتور جست و جو (SERPs) نشات گرفته است .

در حالیکه جست و جوی ارگانیک به عنوان محرک اولیه برای ترافیک وبسایت تلقی میشود ,در اینجا نمیتوان نقش تبلیغات را  نادیده گرفت.برندهایی که در سال ۲۰۱۷ موفق بوده اند نیز باید جست و جوی ارگانیک و پولی را با هم تلفیق کنند تا به خوبی نحوه ساخت روابط با مشتریان را درک کنند.

برای آنکه نقش جست و جوی ارگانیک را در یک سازمان ارتقا دهید لازم است که یک سری از اقدامات اولیه را انجام دهید مانند :

۱: بر بزرگترین کانال جست و جوی خود متمرکز شوید

از ارقام مشخص برای نشان دادن پیشرفت و نتایج خود استفاده کتید.جست و جوی ارگانیک به عنوان بزرگترین کانال برای اکثر وبسایت های B2B و B2C تلقی میشود.جست و جوی ارگانیک به صورت مستقیم هزینه هایی را برای رسانه ها به دنبال ندارد بلکه از پتانسیل  بازدهی بالا برخوردار است .

۲: بر روی استعدادهای خود سرمایه گذاری کنید

در سرمایه گذاری های خود هم از پرسنل موجود و هم از پرسنل جدید استفاده کنید و در مورد عملکرد کانال های مختلف به آنها آموزش دهید .

۳ :اولولیت ها را درک کنید

برای آنکه مدیران خود را در قسمت های مختلف سازمان,مشارکت دهید باید داده ها  و مباحث خود را با خواسته ها و انتظارات آنها هماهنگ کنید

۴:پشتیبانی اجرایی و  همه جانبه را تضمین کنید

مدریران تجاری معمولا میخواهند استراتژی خود را به گونه ای به سمت نتایج  پیش بینی شده  هدایت کنند که بودجه را به درستی تخصیص دهند.میتوانید برای رسیدن به این هدف از منابع مختلف استفاده کنید و جست و جوی ارگانیک را در کانال ها و قسمت های مختلف بازاریابی با هم تلفیق کنید .

۵ : بر افزایش رشد دیجیتال متمرکز شوید

موفقیت سئو در سال ۲۰۱۷ ,نیازمند آن است که برندهای مختلف نیز سئو  را به عنوان محور اصلی تلاش ها قرار دهند.

منبع :searchengineland.com

مقالات مرتبط :ترفندهای جدید سئو برای سال۲۰۱۷

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *