خلاقیت در سئو

خلاقیت در سئو

خلاقیت سئو,موضوعی جذاب برای اکثر کاربران است.گوگل روز به روز ,سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص میدهد تا  تغییرات بیشتری را اعمال کند و به این شیوه ,اسپم  وب را کاهش دهد و  یک لینک سازی کاربردی را از خود به نمایش بگذارد.

در مورد مشاغل کوچک , نیز گوگل به صورت مداوم بر این نکته  تاکید میکند که لینک سازی از اهمیت بالایی برخوردار است .همه ما میدانیم که  الگوریتم گوگل بر روی لینک ها راه اندازی میشود .خلاقیت در سئو نیز یکی از  موضوعاتی است که از طرفداران فراوانی برخوردار است و  واکنش های متعددی در برابر آن صورت میگیرد که در اینجا به برخی از این  واکنش ها اشاره میکنیم :

newsjacking

سئوی خلاق

واکنش اول : رها کردن سئو

بسیاری از افرادی که در حوزه  مشاغل مختلف فعالیت دارند در مقابل بروزرسانی های مداوم  گوگل, تصمیم میگیرند تا سئو  را به صورت کامل رها کرده و به سراغ PPC بروند.PPC  قبلا نیز در حوزه بازاریابی وجود داشته است و به عنوان یک مکمل  بسیار خوب برای بهینه سازی موتورهای جستجو تلقی میشود.

 از PPC باید برای تست  فاصله کلیدواژه ها و واکنش های کاربر نهایی نسبت به کپی و سایر رفتاها استفاده شود. این ابزار یک ابزار بسیار  مناسب است زیرا  به سرعت ,ترافیک را به سمت شما هدایت میکند اما  PPC  یک ابزار گران قیمت است و تخمین PPC ROI نیز دشوار است.

واکنش دوم :افزای سرعت سئو

مالکان مشاغل کوچک وقتی که تشخیص میدهند سئو از یک ROI قوی برخوردار است به این نتیجه میرسند که فقط باید سرعت سئو را افزایش دهند.متاسفانه این امر به معنای یک عملکرد ضعیف برای سئو است . به طور کل باید از تکنیک های نامناسب برای لینک سازی اجتناب کنید و از شبکه های اسپم استفاده  نکنید و یا لینک ها را از سایت های نامناسب خریداری نکنید .

واکنش سوم : سئو  نیازمند تلاش ,هدف و خلاقیت است .

پس از  اینکه وب مسترها ,یک پنالتی گوگل را دریافت کردند بازاریاب های کوچک شروع به مشاهده و بررسی هزینه هایی میکنند که با یک سئوی مناسب همراهند و سعی میکنندتا  یک سرمایه گذاری عاقلانه و  هوشمند را در این زمینه  انجام  دهند.

در این برحه ,آنها تفکری خلاقانه را در مورد سئو  آغاز میکنند و پتانسل  کلی بازا ر را مورد بررسی قرار میدهند. آنها در حین لینک سازی بر ساخت روابط نیز سرمایه گذاری میکنند و به این تشخیص رسیده اند که لینک سازی باید به شکل محتوایی باشد که برای خواننده نهایی از هدف و ارزش برخوردار باشد.

منبع :earchenginewatch.com

مقالات مرتبط :سئو تضمینی

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *