تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تکنیک های تبلیغات در شبکه های اجتماعی

من پس از آنکه شرکت های مختلف  را در رقابت بر سر تبلیغات در شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار دادم تصور میکنم که تبلیغات در شبکه های اجتماعی  به چند تکنیک برتر محدود میشود که به خوبی کار میکنند و نتایج مناسبی را تولید میکنند.

مشکل بزرگی که در این صنعت وجود دارد این است که اغلب مردم به تبلیغات در شبکه های اجتماعی به عنوان یک تکنیک بزرگ نگاه میکنند  و بدون آنکه به درستی درک کنند که واقعا هدفشان چیست مبلغی را به مشاوران میپردازند تا این تبلیغات در شبکه های اجتماعی را برای آنها انجام دهند.

5 تکنیک برتر تبلیغات در شبکه های اجتماعی

5 تکنیک برتر تبلیغات در شبکه های اجتماعی

البته نتایجی که در این زمینه  به دست می آیند به طرز شگفت انگیزی ناامید کننده هستند زیرا هر شرکتی با توجه به  بودجه متفاوت و اهداف خود به  تکنیک های متفاوتی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیاز دارد.اگر شما یکی از آن دسته  از شرکت هایی هستید که  بودجه  بالایی را در اختیار ندارید و  به دنبال دریافت ترافیک بالایی در هر ماه هستید نمیتوانید هر روز مانند Gary Vaynerchuk ویدیوهایی را به نمایش بگذارید زیرا حتی چنین شرکت های بزرگی نیز حداقل دو سال ,زمان صرف کرده  اند تا  به چنین موقعیتی دست پیدا کرده اند.

شرکت های مختلف با اهداف مختلف ,  باید از تکنیک های مختلفی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده کنند.

۱:مدیریت برند رسانه های اجتماعی

این تکنیک به عنوان یکی از تکنیک هایی محسوب میشود که کارشناسان نیز وعده میدهند که آن را انجام دهندو شامل  ایجاد و حفظ یک وبلاگ و حساب توئیتر است و از افرادی که مایل به مشارکت هستند دعوت میکنید  و عوامل مفید موجود را به  اشتراک میگذارید.

۲:هدف گذاری برند

این فرآیند شامل پیدا کردن افراد مورد نظر در رسانه های اجتماعی و مشارکت دادن آها در خدماتتان است.

۳:گیمیفیکیشن بازاریابی

گیمیفیکیشن بازاریابی نیز زمانی صورت میگیرد که شما  محتوایی را ایجاد میکنید که معمولا به صورت غیر مستقیم ,خدمات و برند شما  را ارتقا میدهد.

۴:ارتقای ترفندهای علامت گذاری

این دسته  از سایت ها به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاری منابع از طریق URL مرجع  به جای محتوا محسوب میشوند.

۵:توجه به رقابت در میان عوامل تاثیرگذار بر شبکه های اجتماعی

در واقع بیشترین کسانی که در این بین تاثیر گذار هستند عباتند از :

وبلاگ نویس ها و توئیترها  و یا تولیدکنندگان ویدیو  که خدمات و  محصولات  شما را  برایتان ارتقا میدهند.

منبع :yukaichou.com

مقالات مرتبط:ایجاد طرح بازاریابی دیجیتال

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *