sseo

ترفندهای بهینه سازی سایت

ترفندهای بهینه سازی سایت

آیا  میخواهید که محتوای سئوی شما در صفحه  اول گوگل  قرار گیرد ؟

دستیابی به این هدف با استفاده از  بهترین دستورالعمل های سئو که در اینجا  ارائه شده است به سادگی  صورت  میگیرد .

گوگل از یک سری از عوامل یا فاکتورهای ویژه  استفاده کرده  است که در هنگام رتبه بندی صفحات در نتایج  جست و جو  , به  دنبال  آنها است  . اولویت آنها,تجربه  کاربرانشان است  بنابراین هر  چه  قدر که  بیشتر  به  خوانندگا ن  خدمت کنید  گوگل هم بیشتر  به شما  خدمت میکند.

اگر بخواهم یک  نکته  را در مورد  کپی  رایتینگ سئو با شما به اشتراک بگذارم این  است  که خوانندگان خود را راضی کنید . این دستورالعمل  ,خیلی  ساده  است .موافقید؟بزرگترین  چالشی  که  در این بین  وجود دارد  شناسایی مخاطبان  و خواسته  های آنها است  .

کپی رایتینگ سئو برای مردم و گوگل

ما در اینجا  نکته هایی را در مورد نحوه  جلب توجه  خوانندگان و در نتیجه  گوگل  به  شما ارائه میدهیم .

نکته  ۱ :  برنامه  ریزی به  موقع

ممکن است  به نظر برسد که  این  مرحله از اهمیت  چندانی  برخوردار نیست  و  وقت  شما  را تلف میکند   و ممکن است  شما  نیز  بخواهید از آن صرف نظر کنید. اما  من به شما  اطمینان  میدهم  که  بهتر است این کار را نکنید  .برنامه ریزی محتوای سئو از قبل به  شما  کمک میکند تا عوامل زیر  را  تعیین کنید :

انتخاب  بهترین  واژه  ها

محتوای مورد جست و جو توسط  خواننده

نکات به  جا  مانده از دید  شما

یکی از بهترین روش  ها در این مورد ,جست و  جو در مورد کلید واژه ها است . این امر به شما  کمک میکند تا  واژه های سئو  را با اطمینان انتخاب کنید  زیرا شما میدانید وقتی که مردم میخواهند در مورد موضوعی  که  شما  محتوای آن را برنامه ریزی کرده اید جست و  جو  کنند از چه کلید واژه هایی  استفاده  میکنند .

 وقتی که  قواعد دستوی که کاربران در جست و جو از آن  استفاده میکنند را  بدانید  میتوانید متوجه شوید که  در سایر پاسخ  ها  به این جست و جو  ها  , از چه  واژه هایی استفاده  نشده  است  به این ترتب مجموعه ای از دیدگاه  ها  به سمت رایتینگ  سئوی  شما  سرازیر میشود .

منابع  :Alexa’s Marketing Stack ,  مجموعه ای از ابزارها  را دراختیار دارد  که در جست  و جوی کلیدواژه  و  هوش رقابتی به  شما  کمک  میکند .به  این ترتیب  برای این  مرحله از کپی رایتینگ  سئو , موارد زیر را امتحان کنید :

ابزار دشواری کلید واژه

ماتریکس کلیدواژه رقیب

ابزارهای هوش رقابتی

محتوای کلی خود را طراحی کنید

 این  مرحله, بارها و بارها   به عنوان  یک  را ه  نجات  برای  من  عمل کرده  است  .فکر کردن  در مورد ساختار محتوا  به  شما  کمک  میکند تا

نوشته خود را  بر نکات  اصلی متمرکز کنید .

وقت خود را با رفتن  به  سراغ  موضوعات غیر ضروری  تلف  نکنید

زمان مورد نیاز برای بازسازی  برخی از  قسمت ها  را  به حداقل  مقدار ممکن کاهش دهید

با  سرعت بیشتری بنویسید

۳٫ از بهترین دستورالعمل های سئوی  داخلی پیروی کنید

اکنون که نوشته  های خو درا بر خواسته  های مشتریان  متمرکز کرده اید  موقع آن فرا رسیده است تا در مورد ابعاد تخصصی این موضوع  صحبت کنیم.

به این منظور ما به  صورت مختصر مجموعه ای از عوامل مربوط به سئوی داخلی  را ذکر کرده ایم  که  لازم است تا  آنها  را  با کپی  سئوی  خود ترکیب کنید :

 از کلید واژه های مورد نظر در موارد زیر استفاده  کنید :

برچسب عنوان

توصیف  متا

URL

برچسب  H1

برچسب H2

کپی متن اصلی

نام فایل عکس

برچسب هایAlt عکس

لینک  های پیوست  شده  به متن  شما  که از سایر صفحات  سایت  شما  گرفته  شده اند.

همچنین در متن اصلی و در برچسب های H2 نیز  از کلیدواژه های مرتبط استفاده  کنید .

در هنگام جست و جوی معنایی ,گوگل ,سرنخ هایی را از تمام  متن موجود در صفحه دریافت میکند .برای تقویت محتوای سئوی متن  شما , از کلیدواژه  های  مرتبط استفاده کنید .

برای این مرحله  از موارد زیر استفاده کنید :

Checker سئوی داخلی

ابزار دشواری کلیدواژه

مرحله ۴ :ارزیابی و  بهینه  سازی

کپی  رایتینگ سئو بیش از آنکه یک  هنر  باشد  یک  علم است  اما علی  رغم  این موضوع  که ماهیت ذهنی  کپی سئو,آن را مطلوب میکند چند مقیاس وجود  دارد  که  باید مدنظر قرار داده  شوند .

خبر خوبی که  در اینجا وجود دارد  این است  که رفع مشکلات  موجود در این زمینه نیز ساده است  .

بر روی (CTR)کلیک کنید . کلیک بر روی این  قسمت  به شما میگوید  که برچسب های عنوان و  توصیفات  متای شما تا چه اندازه  برای  خوانندگان ,مناسب هستند .

بانس ریت

بانس ریت بازدیدکنندگان  که از جست و جو حاصل شده  است  به  شما  میگوید  که آیا خوانندگان تصور  میکنند که محتوای  شما میتواند به سوالات انها پاسخ  دهد  خیر.

نرخ مشارکت

 این  مقدار به شما  میگوید که  تا  چه  اندازه  از نظر خواننده  شما  ,محتوای ارائه  شده  توسط شما  ,متقاعد کنند و مناسب است .این امر بیشتر به هدف محتوای سئوی شما بستگی دارد  و میتواند شامل موارد زیر باشد :

Conversion Rate, Pages Per Visit, Time on Page, Time on Site.

جمع بندی

 این یک  جمله, کلیشه ای است  که نوشتن  برای سئو  ,تماما به نوشتن  برای انسان ها اختصاص دارد  و حقیقتی که در این  بین  وجود دارد این است که گوگل بر مشارکت  واقعی مردم  , با محتوای نشان  داده  شده  در SERP  در ارتباط است  تا  متوجه  شود که  چه چیزی آنها را خوشحال میکند   به این ترتیب لازم  است  که  با اطمینان  خاطر  برای سئو  مطلب  بنویسد.

منبع :alexa.com

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *