چرا تبلیغات در شبکه های اجتماعی ,مهم است؟

چرا تبلیغات در شبکه های اجتماعی ,مهم است؟

سئو  یا بهینه سازی  موتور جستجو بدون استفاده از محتوای مناسب به عنوان یک رویکرد موثر تلقی نمیشود بنابراین نکته  مهمی که در اینجا باید به آن اشاره کنیم  این است که سئو و تبلیغات در رسانه های اجتماعی ,ارتباط نزدیکی با هم دارند.

در واقع تبلیغات در شبکه  های اجتماعی به  شما کمک میکند تا محتوای خود را در معرض  دید تعداد بیشتری از کاربران قرار دهید که البته این امر نیز سبب افزایش تعداد اشارات صورت گرفته به برند شما در وب میشود.

 از چه کانال هایی باید استفاده کرد ؟

چرا تبلیغات در شبکه های اجتماعی ,مهم است؟

چرا تبلیغات در شبکه های اجتماعی ,مهم است؟

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک فرآیند مهم و هوشی است زیرا شما باید مخاطبان خود را بشناسید و از میزان رضایت و آشنایی آنها با کانال نیز مطلع شوید. برای مثال نسل های قبل بیش از آنکه با اسنپ چت آشنایی داشته باشند با فیسبوک و توئیتر آشنایی دارند.

آشنایی با نحوه استفاده از این کانال برای مخاطبان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.فیسبوک به عنوان ابزاری که به شما کمک میکند تا برند خود را در اختیار مخاطبانتان قراردهید به عنوان یک ابزار مناسب تلقی نمیشود و دلیل این امر نیز مقدار پولی است که باید صرف تبلیغات کنید .

توئیتر نیز یک میکروبلاگ است بنابراین چند ثانیه طول میکشد تا  هر کدام از توئیت ها از یک مخاطب به مخاطب دیگر برسند.

درک کانون اصلی هر کدام از این کانال ها و نحوه رسیدن آن به دست مخاطبان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است در غیر این صورت این قضیه نیز منتفی خواهدبود.

یکی از ترفندهایی که برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار میگیرد این است که یک سری از تصاویر و عکس ها را در امتداد هم قرا داده و آنها را در یک اسلاید شاو به نمایش میگذارد تا به این ترتیب داستانی را برای مخاطبات بسازد .

البته  برخی دیگر از پلفترم ها  مانند اینستاگرام,اسنپ چت و توئیتر نیز از این همین روش  برای  بر ای رسیدن  به این هدف استفاده میکنند.  به این ترتیب ویدیو  به یک  عامل بسیار مهم تبدیل  شده  است و ویدیوی زنده نیز به یک برند رایج  و مرسوم تبدیل شده  است.

البته انتخاب بهترین روش برای داستان گویی و  برای تبلیغات در  شبکه ها اجتماعی , به مخاطبان شما بستگی دارد .البته معمولا فیسبوک و یوتیوب به عنوان  یکی از ابزارای اولیه برای این دسته از برندها تلقی میشوندو البته  قبل از اقدام در این  زمینه ,مردم نیز باید بدانند که از چه کانالی استفاده میکنند و  یا به عبارتی باید از  یک شناخت نسبی در این مورد برخوردار باشند.

منبع:business2community.com

مقالات مرتبط:عناصر مهم تبلیغات در شبکه های اجتماعی

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *