برندینگ در شبکه های اجتماعی

استراتژی های برندینگ در شبکه های اجتماعی

از رسانه های اجتماعی میتوان برای رسیدن به اهداف مختلف استفاده کرد فرقی نمیکند که هدف شما فروش است یا بازاریابی محتوا  یا پشتیبانی از مشتریان زیرا در هر صورت ,رسانه اجتماعی ,فرصتی را برای شما  فراهم میکند تا به مخاطبان مورد نظر خود دست پیدا کنید و برند ویژه خود را بسازید.

 به هر حال با توجه به  پلتفرم های موجود و رقابت شدیدی که در این بین وجود دارد  تنظیم برند به  صورت مجزا از شبکه های اجتماعی ممکن است دشوار باشد. برای اینکه بتوانید دراین زمینه  به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید لازم است تا  از برخی از استراتژی های برندسازی در شبکه های اجتماعی پیروی کنید مانند :

استراتژی های برندینگ در شبکه های اجتماعی

استراتژی های برندینگ در شبکه های اجتماعی

۱:شبکه های مناسب و درست را  انتخاب کنید

 اگر در برخی از پلتفرم های اجتماعی از طرفداران زیادی برخوردار نیستید این امر به مشکلاتی در عملکرد شما بر میگردد به هر حال همه شبکه های اجتماعی برای شما مفید نیستند. وظیف شما این است که شبکه هایی را پیدا کنید که با تصویر برند شما تناسب داشته باشند.

۲: برندهای تصویری را نادیده نگیرید

تصاویر و ابعاد دیداری نقش مهمی را در برندینگ شبکه های اجتماعی ایفا میکنند. اگر برندهای شما به گونه ای به نظر برسند که انگار به  شرکت های مختلف تعلق دارنداین امر باعث میشود تا نوعی عدم ارتباط با کاربران ایجاد شود.

۳:social media voice  خود را توسعه دهید

۴: از موضوعات منسجمی استفاده کنید

۵: به صورت منظم و مکرر پست هایی را ارسال کنید

۶: با عوامل تاثیر گذار ارتباط برقرار کنید

۷:پروفایل خود را به مطالب و موارد بیهوده اختصاص ندهید

۸:پروفایل های خود را ارتقا دهید و بروزرسانی کنید.

۹: از مشارکت مداوم دراین دسته از شبکه های اجتماعی برخوردار  باشید

۱۰:نام خود را به گوش همه برسانید و آن را مطرح کنید

منبع:sproutsocial.com

مقالات مرتبط:راهنمای برندسازی اینترنتی

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *