بازاریابی محتوا برای سئو

دلایل اهمیت بازاریابی محتوا برای سئو

همیشه در ارتباط بین سئو  و بازاریابی محتوا ابهاماتی وجود دارد. این ابهامات بیشتر به نحوه ارتباط سئو  و بازاریابی محتوا مربوط می شوند.ما در اینجا به توضیح این مساله میپردازیم که چرا بازاریابی محتوا برای سئو از اهمیت برخوردار است؟

دلایل اهمیت بازاریابی محتوا برای سئو

دلایل اهمیت بازاریابی محتوا برای سئو

واقعیتی که دراینجا وجود دارد این است که نوعی هم پوشانی در میان سئو و بازاریابی محتوا وجود دارد . وقتی که تلاش میکنید تاتلفیق میان سئو و بازاریابی محتوا را درک کنید باید به این شیوه در این مورد تفکر کنید که هیچ جدایی و تمایزی در میان سئو  و بازاریابی محتوا وجود ندارد.

البته تفاوت هایی در بین آنها وجود دارد اما نمیتوان آنها را به صورت کامل از هم جدا کرد.ولی با این حال من به دو نقطه تمایز در میان این دو اشاره میکنم :

سئو ,محدودتر و تخصصی تر است

بازاریابی محتوا , وسیع تر و جامع تر است.

 حوزه هایی که این دو  از آن نظر با هم هم پوشانی دارند نیز به ترتیب زیر است :

روش به کار گیری سئو به شیوه وسیع تر, این است که کانال های تخصصی آن را در کنار هم جمع کرده و وارد حوزه بازاریابی محتوا کنیم.

تنها روش موجود برای تضمین موفقیت بازاریابی محتوا این است که از تکنیک های سئو استفاده شود.

 اما نحوه قرار گیری این دو در کنار هم به این صورت است که  ابتدا سئو ,درخواستی را ارئه میکند و بازاریابی محتوا نیز این تقاضا را پاسخ میدهد.

 در واقع این ارتباط را میتوان  به صحبت کردن دو فرد تشبیه کرد. به این ترتیب سئو,نیازها را بیان میکند و بازاریابی محتوا نیز این نیازها  را برطرف میکند. در واقع چیزی به نام سئو بدون محتوا  وجود ندارد و شما به واژه ها و مقالات و کلیدواژه ها نیاز دارید و در واقع در اینجا محتوا  ,حرف اصلی را میزند.

 در واقع کلیدواژه ها برای سئو از اهمیت زیادی برخوردار هستند و بازاریابی محتوا نیز به معنای استفاده از کلیدواژه ها است .

منبع  :blog.kissmetrics.com

مقالات مرتبط:مراحل تحلیل کلیدواژه ها

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *