بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

فرض کنید که ۶ ساعت در هفته  را صرف افزایش ترافیک و فروش میکنید بدون آنکه کوچکترین هزینه ای را در این بین صرف کنید.حدود ۹۰ درصد از بازاریاب ها ادعا کرده اند که شبکه های اجتماعی میتوانند شرکت شما و محصولات آن را به تعداد بیشتری از مردم عرضه کنند و این تنها یکی از مزایای آن است. در حال حاضر شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از قسمت های لاینفک استراتژی بازاریابی عمل میکنند و مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی آن قدر زیاد هستند که  هر کسی که این منبع مقرون به صرفه را مورد استفاده قرار ندهد یک فرصت بزرگ را برای بازاریابی از دست  داده است.

مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

در اینجا به تعدادی از مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات یک شغل اشاره شده است :

۱:افزایش میزان آگاهی از یک برند

شبکه اجتماعی به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی دیجیتال تلقی میشود که برای افزایش مشاهده محصولات و خدمات یک شغل به کار برده میشود.

۲:افزایش میزان ترافیک در سایت

اگر بازاریابی های لازم را برای شغل خود انجام ندهید این امر باعث میشود تا ترافیک نیز به مشتریان همیشگی محدود شود. افرادی که با برند شما آشنا هستند معمولا  کلیدواژه هایی را جستجو میکنند که  این سایت برای آنها رتبه بندی شده است . اگر از شبکه های اجتماعی  به عنوان قسمتی از استراتزی تبلیغاتی خود استفاده نکنید این امر باعث میشود تا برای پیدا کردن مشتریان جدید با مشکلات متعددی مواجه شوید .

 ۳:ارتقای رتبه موتورهای جستجو

هر چند پست کردن مطالب در  شبکه های اجتماعی میتواند به افزایش ترافیک در سایت شما کمک کند اما باید تلاش های بیشتری دراین  زمینه صورت گیرد تا به موفقیت مورد نظر خود دست پیدا کنید .

بهینه ساری موتور جستجو نیز برای دستیابی به رتبه بالاتر از اهمیت زیادی برخوردار است و این امر به افزایش ترافیک در سایت شما نیز کمک  میکند.

۴: افزایش نرخ  تبدیل و  تغییر

با افزایش میزان قابلیت مشاهده , فرصت برای تغییر و  تبدیل نیز افزایش میابد. به این ترتیب هر گونه تصویر یا پست یا فیلم میتواند بینندگان را  به سمت سایت شما هدایت کند و این امر در  افزایش ترافیک نیز تاثیر قابل توجهی را ایفا میکند.

۵:افزایش میزان رضایت مشتریان

در واقع رسانه اجتماعی به عنوان پلتفرمی برای ارتباطات و شبکه سازی تلقی میشود .در واقع معرفی کردن سایت شرکت شما از طریق  یک پلتفرم ,نقش مهمی را در افزایش تعداد مشتریان و افزایش میژان ترافیک ایفا میکند.

۶:افزایش میزان وفاداری نسبت به برند

۷: افزایش میزان اعتبار یک برند

۸: مقرون به صرفه  بودن از نظر میزان  هزینه صرف شده

۹: به دست آوردن دیدگاهی در مورد بازار

۱۰:مدیریت فکری

منبع  : bluefountainmedia.com

مقالات مرتبط :مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *