افزایش ترافیک ارگانیک گوگل

افزایش ترافیک ارگانیک گوگل

در اینجا به تکنیک های مفیدی برای افزایش ترافیک ارگانیک گوگل و سئو اشاره شده است . این تکنیک ها تا حدودی با هم در ارتباط هستند بنابراین میتوانید از آنها به همراه هم استفاده کنید .

تجزیه و تحلیل صفحه فرود

images (1)

افزایش ترافیک ارگانیک گوگل

صفحات فرود به عنوان یک سیگنال مناسب برای تجزیه و تحلیل ترافیک جستجوی ارگانیک تلقی میشوند زیرا هر صفحه فرود بر کیلدواژه یا محصول و یا تم خاصی متمرکز است. بنابراین جستجوی کلیدواژه با محور اصلی آن صفحه نیز ارتباط دارد. به این ترتیب میتوانید مشاهده کنید که جستجوهای ارگانیک گوگل با صفحات فرود در سایت شما ارتباط دارند.

افزایش ترافیک ارگانیک گوگل

همانطور که در قسمت تحلیل صفحه فرود نیز گفتیم معمولا محتوا حول یک تم محوری ایجاد میشود و شما میتوانید بر اساس آن تم ها ,محتوا را دسته بندی کنید و به این منظور از قسمت های مختلف استفاده کنید و  ملاحظه کنید که هر گروه یا تم به چه نحوی عمل میکند.

برای آنکه بتوانید یک قسمت پیشرفته  را برای تم ها ایجاد کنید شرایط لازم را بر اساس صفحه  فرود ایجاد کنید البته میتوانید از دانش خود نیز برای شناسایی صفحات فرودی استفاده کنید که با تم شما در ارتباط است .همچنین میتوانید برای شناسایی صفحات فرود از داده های کنسول جستجوی گوگل نیز استفاده کنید.

تحلیل ویژگی ها و کانال های مختلف

همانطور که میتوانید برخی از قسمت ها  را بر اساس صفحات فرود ایجاد کنید برای انجام برخی از این تجزیه و تحلیل ها,میتوانید گروه هایی را نیز ایجاد کنید.

تجزیه و تحلیل کلیدواژه با استفاده از داده های کنسول جستجو

از کنسول جستجوی گوگل برای مشاهده جستجوهایی استفاده کنید که ترافیک را به سمت سایت شما هدایت میکنند. در اینجا به دو روش برای دسترسی به  داده های  کنسول جستجوی گوگل اشاره شده است که عبارتند از :

اکانت جستجوی گوگل و استفاده از Acquisition > Search Engine Optimizationدر آنالیتیک. به این ترتیب در اکانت کنسول جستجوی خود ,وارد Search Traffic > Search Queries شوید.

تولید ایده هایی درباره محتوا

آنچه را که تا کنون به آن ها اشاره کردیم بر عملکر کنونی شما متمرکز هستندو یکی از تکنیک های اساسی برای شناسایی کلمات و واژه های کلیدی که به خوبی برای سئو عمل میکنند این است که با استفاده ازGoogle AdWords ,یک بررسی جامع را آغاز کنید.

برای درک این موضوع که کدامیک از کلیدواژه ها در تولید درآمد برای کسب و کار شما نقش دارند از AdWords > Keywords استفاده کنید.

کلیدواژه ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و به دنبال دلایل باشید

روابط میان کلیدواژه ها را در انواع مختلف مکالمات مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید .

منبع :support.google.com

مقالات مرتبط :تکنیک های جدید سئو

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *