ارتقای برند با اینستاگرام

ارتقای برند با اینستاگرام

آیا شما نیز تمایل دارید تا محصولات و برند خود را در معرض دید تعداد زیادی از مردم قرار دهید و  بهره وری خود را نیز افزایش دهید؟

 اگر پاسخ شما به این سوال , مثبت است باید به شما بگوییم که اینستاگرام ,یکی از گزینه هایی است که دراین بین میتواند به شدت به  شما کمک کند.

چگونه از اینستاگرام برای ارتقای برند خود استفاده کنید؟

چگونه از اینستاگرام برای ارتقای برند خود استفاده کنید؟

در حال حاضر اینستاگرام بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در هر ماه دارد و بسیاری از برندها نیز راه های را پیدا کرده اند تا تعامل خود با جامعه اینستاگرام را نیز حفظ کنند و  مشتریانی را به دست آورند که بر روی آنها سرمایه گذاری کنند.

 اما این فقط اعداد نیستند که باید در مورد آنها دقت داشته باشید بلکه این امر در مورد مردمی که از اینستاگرام استفاده میکنند نیز صدق میکند.

 فروشندگان نیز برای به دست آوردن منابع مورد نیاز به اینستاگرم مراجعه میکنند. اگر شما نیز یکی از افرای هستید که به تازگی وارد دنیای اینستاگرم شده اید به هیچ  وجه در این مورد نگران نباشید . در اینجا به مراحلی اشاره شده است که برای بهینه سازی برند شما در اینستاگرام به کار برده میشوند. این مراحل به ترتیب عبارتند از :

۱: ابتدا اکانتی را به منظو ارتقای برند خود در اینستاگرام ایجاد کنید

  اگر  قصد دارید تا از اینستاگرام برای شغل خود استفاده کنید ابتدا لازم است تا اکانت شما از اکانت شخصی تان مجزا باشد .این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که بازاریابی فقط به مخاطبان مربوط میشود و در واقع در اینجا هدف ,مخاطبان هستند نه شما. بنابراین عکس های  شخصی شما از سفرهایتان نمیتواند به افزایش میزان فروش شما کمک کند .

۲:پست های محبوب اینستاگرام را ایجاد کنید که فالورها نیز تمایل دارند آنها را فالو کنند

حتما شما نیز این جمله را شنیده اید که هر عکس, ارزشی به اندازه هزاران کلمه دارد. بنابراین شما نیز برای افزایش تعداد فالورهای خود و در نهاین برای افزایش فروش از این روش استفاده کنید .

 البته لازم است تا برای ارتقای محصولات خود از عکس های خلاق و حرفه ای استفاده کنید .

۳:سعی کنید تعداد فاولورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید

 حتی اگر عکس هایی بسیار جذاب را ارسال میکنید سعی کنید که از استراتژی استفاده کنید که با استفاده  از آن ,مردم , نه تنها عکس های  شما را مشاهده میکنند بلکه شما را فالو کنند.

۴:  مشارکت و فعالیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید و به این ترتیب روابط خود با مشتریان را نیز تقویت کنید

اگر محتوای خود را به اشتراک گذاشته اید تعداد فالورها نیز رو به افزایش است چگونه و از چه روشی برای تثبیت آنها استفاده میکنید؟ اینستاگرام توانسته است با پر کردن شکاف هایی که در میان خریدار و  فروشنده وجود دارد فرصت هایی را برای افزاش خدمات برای مشتریان  فراهم کند و بازخورد هایی را نیز به صورت مستقیم از مشتریان دریافت میکند و به این ترتیب مشتریان کنونی را به مشتریان وفاداری تبدیل میکند.البته لازم است تا میزان موفقیت خود در اینستاگرام را نیز مورد ارزشیابی  قراردهید.

منبع :blog.kissmetrics.com

مقالات مرتبط :بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *