آموزش سئو

آموزش سئو

وقتی که مساله آموزش سئو و بهینه سازی برای سایت های جدید مطرح می شود باید به اطلاعاتی که در این مورد ارائه  می شود دقت شود . در اینجا به برخی از تکنیک های ساده سئو  اشاره میشود که میتوانند سئوی سایت شما را در مسیر صحیح آن هدایت کنند و در واقع لازم نیست که یک شخص حرفه ای  را برای رسیدن به این هدف به کار بگیرید . اصول آموزش سئو:

۱ :اصول سئوی داخلی

برخی از عوامل مهم برای بهینه سازی موتورهای جستجو در  سایت شما  اتفاق می افتند.ممکن است نکات زیادی در این مورد شنیده باشید  و لینک سازی نیز در این بین بسیار تاثیر گذار است اما به عنوان تنها عامل مهم و موثر تلقی نمیشود . در این بین برخی از قوانین طلایی نیز برای بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد که به سرعت به ارتقاء رتبه سایت کمک میکنند مانند:

images (3)

راهنمای ساده گام به گام برای سئو

الف :  تگ عنوان

ب : توصیفات متا

پ :نحوه نمایش تگ عنوان و توصیفات متا در نتایج جستجو

ت: استفاده از وردپرس

ث:لینک های داخلی , تگ های تیتر یا  عنوان , نام و تگ alt تصویر

چ :متون برجسته سازی شده

۲:  چرا به محتوا نیاز دارید

محتوا هم برای بازدیدکنندگان سایت ،آموزش سئو و  هم برای موتورهای جستجو از اهمیت  فراوانی برخوردار است . هر چه قدر که  محتوای سایت شما  بیشتر باشد تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان به سراغ  آن میروند و این امر برای موتورهای جستجو نیز از اهمیت برخوردار است و  در واقع  افزایش محتوا باعث میشود صفحات بیشتری از سایت شما  در نمایه جستجو قرار گیرند.

۳: بهینه سازی خارجی

یکی از مهمترین وظایفی که در مورد سئو مطرح میشود لینک سازی است .هدف اصلی لینک سازی این است که سایر سایت ها نیز  به سایت  شما لینک بدهند در واقع لینک ها به عنوان آراء مثبتی تلقی میشوند که رتبه سایت شما  را ارتقاء میدهند. به  طور کل از سه تکنیک برای لینک سازی استفاده میشود که عبارتند از : لینک های ارگانیک  ,کلاه سفید و  کلاه سیاه  

۴: گوگل پلاس چگونه به رتبه سایت شما  کمک میکند

اگر هدف شما این است که بر گوگل مسلط  شوید سپس باید مطمئن شوید  که به گوگل پلاس پیوسته اید .شبکه ویژه  اجتماعی  گوگل میتواند به ما کمک کند تا در نتایج جستجو از رتبه بهتری برخوردار شوید ولی وقتی که به گوگل پلاس نپیوسته اید  فقط  تعداد نتایج محدودی  ظاهر میشوند که برخی از  آنها در لینک های نخست صفحات نتایج جستجو قرار ندارند .

۵: ارزیابی نتایج شما

دو ابزار مهم که میتواند برای ارزیابی نتایج از آنها استفاده کنید عبارتند از:

گوگل آنالتیک: از گوگل انالتیک برای درک بازدیدکنندگان سایت خود استفاده کنید .البته باید منابع  ترافیک جستجوی ارگانیک را ارزیابی کنید تا مشاده کنید که مردم از کدام کلیدواژه ها برای یافتن سایت شما در نتایج  جستجو استفاده میکنند.

 Authority Labs : از این ابزار برای بررسی رتبه  کلیدواژه  برای سایت خود استفاده کنید بنابراین شما میتوانید مشاهده کنید که آیا در نتایج  جستجو , از  رتبه  بالایی برخودار میشوند یا خیر.

منبع : blog.kissmetrics.com

مقالات مرتبط :۱۱تکنیک و استراتژی کاربردی سئو

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *